tisdag 17 maj 2011


Tågresa via Italienska riviäran 2010
 I morgon börjar vår smekmånad. Trotts det ska jag faktiskt göra ett företagsjobb innan tåget går.
Hur ska jag hinna med allt jag skulle göra innan min resa? Deklarera, städa, tvätta och ha kvalitetstid med min son som jag inte får träffa på 1.5 vecka?

Planen för resan ärsåhär:
Stockholm Wien en tågresa på typ 38 timmar.
Olof och Fabian i Imperia
Wien i Tre nätter.
Sedan Wenedig . Sen har vi en natt som vi inte riktigt vet vart vi ska tillbringa, kanske Milano?
Vi har iaf fem nätter på Italienska riviäran i Imperia. En vistelse som vi fick i present av mina kära svärföräldrar. Vi passerade detta lilla paradis när vi gjorde vår tågluff förra året. Då träffade vi också en ung man som hette Olof på. En backpacker som knöt armband för att hålla sig sysselsat på sin resa.

Och så franska Riviäran där vi får träffa Ivan som flygit ner med farmor och farfar-Paris-Berlin och hem.
Och alla ni tjuvar som tänkte passa på att råna vårt hem. tyvärr så kommer det vara bebott under tiden. Sorry...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar