torsdag 10 mars 2011

Sonya


Det är fyra år mellan mig och min syster, dom fyra åren var ett stort gap när vi var barn. Vi bråkade och hatade varandra och ingenting kändes kul med att ha en sådan odräglig och busig lillasyster. Hon fattade ingenting och ingen tog mitt parti när vi blev osams.
Sen hände något när jag var i 12 årsålder och hon hon 8. Vi började prata med varandra och insåg att vi kunde dra nytta av att var systrar.
Sedan dess har vi varit som Piff och Puff.

Hon betyder så oerhört mycket för mig. Hon är typ den coolaste och mest äkta personen jag känner. Sonya har alltid gått sin egen väg och varit förnuftig när jag som storasyster inte kunnat vara det. Vi stöttar varandra och håller varann om ryggen i alla lägen.  
Jag älskar henne och beundrar henne.
I dag fyller hon 23 år också. Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar