onsdag 23 mars 2011

Ledig dag

Ledsen bloggen, vet att du är förstummad nu men jag har så troligt mycket.
Företagsjobb, kurs och spelning hela dagarna och kvällarna så det hinns inte med!
I dag unnade jag mig dock en ledig dag och var och fika med underbara Rakel Benér som var min bästa vän på Fridhem.
Hon är lika busy som jag så vi hinner sällan med att ses.
Hon spelar just nu på Unga Klara i en pjäs som Susanne Osten regiserat. Har inte sett den än men kolla in denna trailer! Så snygg!


Sedan hann jag även med en lunch med min kollega Jenny Björk. Vi snacka Chicago och bröllop. (Jag och Fabian ska nämligen gifta oss snart)
Hennes snubbe Marcus jobbar på Mac world och där har han skrivit om den fantastiska appen I swop faces .
Sjukt rolig app som Marcus lekte med på en fest en gång. Han valde också till min ära att ha med kortet på honom och mig i tidningen!

Marcus och Jag i en swop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar