torsdag 14 april 2011



Ja nu har det gått en hel vecka sen jag bloggade!
Jag skäms och erkänner att jag är kass på just detta, att uppdatera. Just som jag tänkte att det inte var så jobbigt. Att jag började komma in i ett schysst bloggflow. Men nej jag har inte orkat helt enkelt.
Det har hänt grejer! Blandannat så var dn.se på en av våra föreställningar. Tyvärr spelade inte jag just då, vilket är ironiskt eftersom att jag alltid spelar.
Det var i alla fall oerhört roligt att dom kollade in oss . 
Teckentolkat var i fokus. 
Artikeln 


Tove, Ivan och Jag

I söndags gick vi ut på parkhäng med Emilia och hennes två döttrar. Att vara förälder till ETT barn är tufft, Emilia har TVÅ! Och åldersskillnaden mellan hennes döttrar är 1.5 år, så små barn är skitjobbiga! Söta, gulliga, roliga ja men att ha en bebis och en tvååring måste vara fruktansvärt jobbigt!  
Det verkade dock inte svårt på Emilia, jag är imponerad! Emilia och hennes flickor verkar inte alls så trötta och griniga som jag tror jag skulle vara om jag var i hennes sits. 
Det var mycket angenämt att få hänga med dom tre må jag säga. Ivan och Tove fann varandra ganska snabbt och mot slutet var dom bästa vänner!
Jag passade på att gulla med minstingen så mycket jag kunde. Doften av bebis är oslagbar!


I kväll är jag gräsänkling, Fabian är på en release. Jag är trött efter en dagsföreställning för pensionärer. Som gick hyfsat.  
Vi spelade Choklad och jag var Bon-Bon.
Nu lovar jag, mm just det jag lovar! Jag ska uppdatera oftare! Jag ska uppdatera redan i morgon! Shit vad jag lovar nu! 



Kommer jag få äta upp detta? Vi får se snart. ..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar