fredag 22 april 2011



Denna vecka har jag känt mig som typ Kissie eller Blondinbella.  
Först köpte jag ett erbjudande på fiskpedikyr , har tid om två veckor berättar mer då. Jag har gjort en spraytan och blivit brun som förkoll inför bröllopet. Har hört att många blir orangea så jag ville boka en tid och kolla så det ser bra ut innan jag gör det inför bröllopet. 
Sitter med förtsta lagret nu, får inte duscha än så slutresultatet synns inte än.
I tisdags fick jag en smartbox på "kropp och själ" av mina underbara kursare när vi hade avslut. 
Jag valde en massage på dagsspa 30 minuter. 


Detta är verkligen något helt motsatt till vad jag nånsin trott att jag skulle ägna mig åt. vad har hänt? Har jag blivit vuxen? Har jag blivit galen? Eller är det för att jag för äntligen har fått en stabilare ekonomi och kan ägna mig åt sådant trams?
Eller vaddå trams? Massagen var fantastisk, dessutom har jag en rejäl stressknut under ena skuldran  och mina fötter behöver verkligen en omgång dom är hårda som plast. Brun vill väl alla vara och bättre att göra det i en dusch än av solens farliga canserstrålar. 


Jag får väl säga som hollywood fruarna, att jag tar hand om mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar