måndag 12 september 2011

gräsänkling

Min man har varit borta i fem dagar så jag och Ivve har fått äta frukost själva.

I lördags sov han hos farmor och farfar så jag kunde jobba hela dagen på teatern. Vi hade öppethus vilket betyder att vi bjuckar på smakprov från höstens föreställningar samt håller lite provapå kurser. Det gick väl okej.
Förutom att jag kände mig otroligt trött på sista numret och hamnade i en såndär trökballadsång med fel tonart i en scen där jag kände mig lite smutsig (kvinnoscen)  vilket ledde till att jag omöjligt kunde hitta sången eller ens en okej text.
När det går dåligt för mig när jag improviserar så blir jag arg inombords. Men det kan vara bra också.
Varje gång något går dåligt så skärper jag mig till nästa gång

Fabian är hemma nu och vi ska dricka vin och titta på Trueblood!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar