onsdag 21 september 2011

Gräsänkling-igen!

Fabian hann inte mer än komma hem för att vända igen. Denna bilden tog jag förra veckan när det var sol och fint. Nu har han åkt på bokmässa och jag följde för första gången inte med! Bokmässan brukar vara det bästa på hela året. Då samlas vänner från när och fjärran, från mitt forna liv och mitt nya liv, nära vänner och bekanta. Alla för att, läsa..eller rättare sagt, FESTA!
Men varför valda jag då att stanna hemma?
Jo, för att jag var gravid för tre månader sedan, och då tänkte jag att, what the heck, "Det är inge kul att åka på bokmässa när man har bebis i magen". Så jag planerade in en föreställning den helgen och lite jobb. Men så fick jag ju detta missfall som ställde till det för mig på så många sätt. Och nu när Fabian åkte till Göteborg så blev jag påmind.
Jag kan dock trösta mig med att föreställningen på fredag är fullbokad och det är jag Micke och Erik som ska spela. Det kommer bli riktigt roligt!

Jobber däremot fick jag också ställa in för barnvaktsproblem så den som vill hänga med mig och Ivve i helgn, I'm all for it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar