söndag 1 januari 2012

2011

Jaha bloggens år: lyckades jag med detta? Nej. Jag borde kanske döpt det till" socialamediernas år" istället?På instagram och twitter har jag varit mer aktiv.

(mylie023, improvmy)

Det var ett bra år 2011. Jag har varit i USA, spelat på Second City, Tågluffat genom Wien, Paris, Italienska Rivieran och Franska Rivieran. Jag har gift mig och haft det mest fantastiska bröllop man kunnat tänka sig.
Dessutom har jag jobbat heltid som improvisatör och jag kan nog påstå att för varje gig eller föreställning jag gjort så har några fler fått upp ögonen för denna konstform.

Mycket tid har gått till familj och jobb så det har varit svårt att hinna med goda vänner.

Det tänkte jag ta igen 2012 om jag döper till "Det sociala året"ska kombinera det med att vara mammaledig :)

GOD FORTSÄTTNING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar